Just det...

... kom preciiis på en sak. Hammarbys fans (och jaaa, då syftar jag på de personer som går på handbollen) har ju en ramsa som går så här:
"vi är kukarna, kukarna hammarby" - Men det är ju att stötta. Så då borde det vara okej med könsord, eller hur Aronsson?!
   Således borde det även vara okej att använda sig av ordet "kuk" i ramsan "Ifrån skogen hörs ett rop - sug min kuk Olle Goop!" ?! Inte sant?
   Eftersom detta var det könsord vi i GFKU använde oss av måste vi ju vara lika rumsrena som Bajenfansen i dina ögo Aronsson?

Och man slutar aldrig att förvånas. Enligt rykten som florerar ska vi i GFKU ha kallat spelare i Önnnered för hora mm.
Detta väljer vi att dementera och tillbakavisa som rent struntprat. Har ni inget bättre för er än att påstå massa skitsnack?

//GFK Ultras
En tradition sedan 2008

Kommentarer
Postat av: Ramen

Jag tror att Aronsson vet för lite om Bajenklacken... Det hon sa: "Det är bra att det finns en klack som Hammarby, men dessa stollar är bara där för att mobbar oss" ungefär så. Jaha, vi är alltså stollar... Men då har hon aldrig lyssnat ordentligt på dem, de har sagt mer könsdord och massar annat än vad vi har gjort. Tanke på att vi inte gick på någon i Önnered!!! Nu är jag sugen på att åka ÖHK-hallen och se om hon hör bättre då!!!

2008-12-21 @ 21:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0